DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

I väntans tider.

Publicerad 2013-09-16 20:55:39 i Inläggen,

Misstolka för bövelen inte rubriken nu. 
!!!

Jag sitter i farstu-trappen & gosar med katten i väntan på skjuts till middagsbordet! Rasmus kommer förbi med bilen (för 5 minuter sen egentligen) för det regnar utanför dörren. Tyvärr får min älskade bebis stanna hemma men jag längtar redan tills jag kommer hem & får träffa henne igen. 



Idag kan jag röra mig relativt normalt igen med ensmärta som går att härda ut. Gårdagen var helt galen och jag trodde inte man kunde ha sån träningsvärk. Jag grät allvarligt talat av värk igår.. Helt galet. Idag har jag "vanlig träningsvärk" och kommer nog aldrig mer klaga på träningsvärk (försöka i alla fall) ;) 

Dagen bjöd på seminarium i Uppsala och sedan bussresa hem i det grå vädret. Plugg (försök till plugg) i någon timme & sedan kattmys! Gymmet bjöd på lite bedövningar (haha ben-övningar ska det stå ju!) och två löptabathtas  på löpbandet (inte roligt varje sekund kanske men men) - NU känns det bra! 




Missade en dejt med världens finaste lilla tjej idag tyvärr. Hoppas få träffa solstrålen senare i veckan!

K Ä R L E K
bror och hans fina dotter


På fredag är det dags för mitt Russian Circle. Kl 17.45. Sal 6. Idrottshallen. Sala. Klurar på övningar redan nu :) 

Peace out / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela