DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

25 januari

Publicerad 2012-01-25 21:57:52 i Inläggen,

Det tar damn lång tid att göra helstekt kyckling i ugn!

För övrigt har jag spenderat hela morgonen och förmiddagen med att skriva min rapport om hälsa som ska lämnas in senast på fredag. Annars har dagen rullat på med besök och observation hos Johan på sjukgymnastiken igen :) Alltid härligt att veta att man är välkommen i princiip när som helst (A) Känns som en skön fördel jag verkligen bör ta del av.

Inatt hoppas jag sova bättre efter ett litet pepp-talk från mor min.
De kommer ju vara tre där och vi är tre här hemma + sambos.
Vi klarar oss fint allihop fast på olika platser i världen, I hope :)

damn chicken is ready
Hot cocki´n tonight in my citcheeeeen!



love










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela