DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

11 oktober

Publicerad 2011-10-11 18:11:23 i Inläggen,

Hemma efter shopping på stan. Cykeltur hem med mina fynd. Cykelfärd mot mammas jobb för att plocka upp modern. Cykel mot Willys för inhandling av diverse saker, bla kyckling till dagens härliga kycklinggryta med MASSOR av wokgrönsaker i + kokosmjölk! Inkastning av alla varor i köket. Sedan gång mot Åkrahallen för byta av kolsyrepump + inhandling av matlådor, eftersom våra försvinner på något märkligt vis, + en efterlängtad termosmugg - tack mamma!
-hjärta-

Efter promenad hem möttes vi av Ola i dörrn som skulle ut på promenad. Två sekunder senare kommer far hem och en sekund bakom kom även Rasmus. Härliga tisdagkväll.
Vissa hoppas få se fotboll - alla andra tror att han nog kommer få se den på egen hand (A)
Jag fixar Itunes på min kära dator medan mor gör i ordning deg. Det ska bli nyttigt bröd och "bebisbröd" (bröd till pappa, Ola och R) hoho

Nu ropar baylon så I've got to go - How I met your mother is on!

see you

p.s jag är pratglad och överexalterad för ingenting..
p.s igen jag har varit ensam hela dagen.. (A) d.s

bye










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela