DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

24 augusti

Publicerad 2011-08-24 20:21:27 i Inläggen,

Igår fyllde världens finaste mamma år!
-hjärta-
Jag hoppas att du vet om hur mycket jag älskar dig.





Idag - onsdag - var första dagen på nya jobbet för cirkus en och en halv vecka. Hoppar in och hjälper systeryster på Boland.
Money är väl aldrig fel. Speciellt inte när jag inte kan stämpla A-kassa eftersom jag inte jobbat i 6 månader under ett år, samtidigt som jag måste ha varit med i facket under den tiden.. ? Eller hur är det? Allt är bara krångel när man är "vuxen".
Jag har dock bestämt mig för att jag inte känner mig "vuxen" på långa vägar. Ålder är bara ett nummer, eller? Det är hur man känner sig som räknas, I say.
du vet ju hur leken går till - simon says

see you
hope I feel better tomorrow, and you too!










Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2011-08-26 20:42:36

Klart jag vet o viceversa till dig <3. Fasiken va lika Ylva jag är på kortet i mormors kök, oj mun o näsa är ju kopia........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela