DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

21 april

Publicerad 2011-04-21 22:42:04 i Inläggen,

jag är trött i kroppen.

inget att uppdatera mer än att jag är så glad över att sommaren är påväg, att jag har långledigt, att jag har Rasmus, att jag har världens bästa familj.

imorgon funderar jag på en tur till västerås för att eventuellt bränna lite av lönen.
på lördag blir det påskmiddag hos familjen Åsberg.
på söndag blir det tacos hos familjen Kureborn.
på måndag är det eventuellt grillning ute hos Sassa & Matte.

MATHELG

p u s s










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela