DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

28 juni

Publicerad 2010-06-28 19:47:12 i Inläggen,

Okej I´ve found the USB så jag trodde bilder från midsommar var på G. Men nästa problem blev: det fungerar inte?! Inget händer när jag kopplar in telefonen liksom. Det får bli ett senare problem. Nämnas kan ju att Frida var jävligt nyfriserad i håret och passade JÄVLIGT bra i det :) snigging!

För tillfället då:
Jag är ensam hemma och ska strax ta en dusch. Funderar även på om ansträngningen "platta håret" är värt ett försök... Ganska snyggt med rakt hår ju, om man säger (A)

Imorse vaknade jag hemma hos Rasmus. Vattnade bland annat hans mors blommor (A) Familjen är i Italien nämligen så jag antar att vi blir lite husvakter. Alltid nice med ett stort hus för "sig själv". :)

Allt blir så bra när du är sådär som jag minns dig i början.
Jag hoppas verkligen att det är du, att det var du.
Jag älskar dig, det vet du.

perfekt



p.s första dagen på danslägret är avklarad och den gick fina fisken, och Fia Fisk föddes (A) Känns roligt att vissa av barnen gick på vår danskurs i höstas :)









Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2010-06-28 23:09:02

Vacker text hoppas den blir läst, kramizar

Postat av: Viktoria

Publicerad 2010-06-29 01:59:34

bytte bloggnamn lite random. jag vill se bilder juuu :D

Postat av: eloise

Publicerad 2010-07-01 20:23:17

Fungerar inte? Den gråa? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela