DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 april

Publicerad 2010-04-29 12:47:15 i Inläggen,

Hello.

Mor, Far, Eloise och jag var ut till Fläckebo igår för att försöka locka fram katten så de kan hålla henne inne i några dagar. För tillfället är hon nämligen ute och ränner både på dagarna och nätterna, hon har alltså rymt. Det kändes dumt att stå där och ropa på henne och hoppas att hon skulle komma springandes när det var en själv som "svek" henne. Nu kanske det låter löjligt att jag känner att jag svikit min kissekatt men det är sant. Älskar Smulan och hoppas hon fattar att det är för hennes eget bästa. Där kan hon ju springa fritt i skogen och leka med "Eva-Lena" och "Kenneth" som också bor där. (Förövrigt är de katterna döpta efter parets jobbarkompisar, Kenneth är alltså döpt efter min pappa hahha (A))

Har varit på idrotten, vilket sög eftersom det var intervallträning och jag kan inte springa...
Har varit på gymmet en sväng vilket kändes jävligt skönt.
Nu har jag precis duschat och ska väl bege mig av på cykeln om en stund.

I morgon är det Valborg och det blir grillning hemma hos min man på eftermiddagen :)

ses och hörs
/handikappad












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela