DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 september

Publicerad 2009-09-30 07:46:06 i Inläggen,

Sista dagen på september år 2009 idag då. Helt sjukt!
18 år och 52 dagar på denna jord, och fler ska det bli antar jag :)

Onsdag morgon och jag ska strax kila upp för att borsta tänderna och kanske klä på mig lite. Känns inte så jätte bra att gå till skolan i pyjamas va? Det får vänta till studentveckan (vilket jag tänker ha en även fast man inte "får") (vi är ju vuxna förfan.), det är då man ska göra galna saker :) haha

Efter frukost, lite plugg och så datron känner jag mig ganska redo för school faktiskt, fast jag skulle hellre ligga hemma i min säng hela dagen, det är ju så kallt ute.. Vinter snart hörrni..
Mys med vantar, mössor och halsdukar dock :)

Vi hörs antagligen senare idag. Wish me luck på min färd att hitta en mobiltelefon today.

puss, pyss, piss och allt det där..







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela