DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

31 oktober

Publicerad 2009-10-31 16:29:20 i Inläggen,

Halloween! Det finns godis hemma hos oss om du kommer hit och har klätt ut dig tänkte jag (A) Men hey, jag har hört rykten om att det kommer finnas godis hos systrarna Rey ikväll ;) Jag tar blixten dit, han står hos Kim. Hahah du fattar ingenting va? Inte jag heller (A)

Jag fick sovsällskap, alltid lika mysigt! Vissa av oss skulle ju se Johan Falk film (numero dos) men somnade visst. Får bli en annan gång :) Blev iallafall lite frukost och utklassning i Maja, oh yes!

Sitter hemma nu efter att ha vart i västerås med mor och far. Jag har en Nokia för tillfället, den är köpt på Ica Maxi - 299 pix.. reservtelefon i cirkus 10 arbetsdagar.. Bättre än inget! :) Dock kommer jag bli riktigt arg om den här telefonen är bättre än den Sony Ericsson jag lämnade in i dag.. skulle inte förvåna mig..

Just nu är det bara datorn en stund, sen lär jag duscha och plåstra om min fot inför party-kvällen :)
Woho

kläder för kvällen?


ses i natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela