DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

forts 29 juni

Publicerad 2009-06-29 22:59:20 i Inläggen,

Hej, jag är nybadad och insmord med Ldb Aloevera för den som vill veta.. och sitter nu här för att skriva lite om dagen och samtidigt torka ordentligt, två flugor i en smäll!

Jag och Eloise har chillat idag, har ju redan skrivit ett inlägg nedan om morgonen. Det blev ett skapligt absurbt avslut på inlägget eftersom en dam bokat datorn.. Sen har jag inte haft lust att sitta här hemma hos Kim och Malin på Malins dator, men nu sitter jag här. Hur som helst, efter biblioteket, där jag för övrigt lånade en BOK!, drog vi "hem" och softade. Läste/tittade på tv och sen lagade jag mat. Nudlar med ägg, majs och soya, helt ok! Till maten blev det film, 27 dresses, den var också helt ok :) Nu har jag alltså badat och slagit i huvudet i en hylla i sovrummet, skulle inte förvåna mig om det blir en fin bula.. Fick stå med fryst qornfärs tryckt mot skallen, hoppas det lindrade "bulbildningen"!

Nu är det då kväll och dagen har varit skön! Övningskörde med mor min vid fyra, snällt av henne. Hoppas på lika fint väder i morgon! Bara vara ute och bli solbränd, istället för att vara inomhus och typ sysselsätta sig med att äta?! :S

Nu ska jag kanske blänga lite på tv om jag orkar, blev astrött efter huvudsmällen..

Hoppas läsningen duger som någon typ av underhållning när du sitter inne vi datorn en stund och vilar huvudet från solsting :)

/ Diane K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela