DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Home

Publicerad 2008-07-28 19:34:40 i Inläggen,

Hej, vi är back in buisness.. hehe d.v.s hemma igen! Hotellet hette Kärralund och var det med sämst service vi någonsin bott på. (Jag ska passa på att klaga här :] ) Man hade pappersnycklar av dålig kvalitet som krävde många försök för att användas i dörrarna. Städtanterna kom in och städade fastän vi inte satt upp någon skylt där vi önskade städning, kanske har man något privat? Frukostbuffen innehöll smörgås, youghurt och dryck vilket man kunde gjort/gör hemma. Receptionen hade inte öppet dygnet runt, och temperaturen inne på rummet där det fanns bäddar för sex personer var HÖG. I rummet fanns ett fönster och stegen upp till övervåningen var ca 2-3 meter medan takhöjden på övervåningen var under 1.60 meter. Nu orkar jag inte klaga mer så ;)

Vi är iallafall hemma nu och dagen på Liseberg var rolig! Göteborg är en vacker stad där jag skulle kunna tänka mig att bo. Aldrig Stockholm men däremot GBG. Sveriges vackraste stad :) p.s Vi åkte båt sightseeing, PADDAN, vilket var väldigt trevligt! d.s

Tack för massa kul och bus pappa och mamma!         / D med spelberoende lillasyster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela