DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Önskningarna hamnar i kundkorgen

Publicerad 2014-06-23 22:24:51 i Inläggen,

Nu sitter jag här igen med önsketänkande framför MM Sports sortiment. Jag funderar på att (har alltså tagit steget att lägga varan i korgen) byta smak på mitt protein jag smockar i min om kvällarna. Sedan start med just kasein har jag hållt mig till choklad-smak av olika sorter men nu jäklar - nu funderar jag på JORDGUBB! Tänker att det ska passa sig bra såhär i sommartider, & så kanske man kan lyxa till det med färska jordgubbar som topping istället för de frysta hallonen & ekologiska blåbären som vanligen används här hemma :)


Vi får väl se om jag törs byta ett vinnande koncept i slutänden eller om jag fegar ur ;)

Hur ska man göra med jordubbasmaken då tänker jag..? Nog borde man väl kunna blanda den till en tjockare konsistens, med ca 1 dl vatten, så man får något mousse-liknande i sin skål? :) alla tips mottages haha!

Måndagen är nu över snart & jag har hunnit med jobb, powernap, gym & matshopping! Nu blir det fortsättning på Beck innan läggdags & tisdagen börjar! Jag ska ut & vandra på Helgonmossen med 20 ungar & vi hoppas slippa regn - håll tummarna för oss ❤ 


Pose-ar & bygger på kroppen. Blir större, grövre (läskigt) med samtidig känsla av att fortsätta bli fastare. 

Någon mer som är på resa mot tävling? Hur mår ni? Hur känner ni er i kroppen? Coachen frågade mig om hur formen känns..svår fråga att svara på tycker jag. 




See you / DK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela