DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Fredag innan Stockholms-lördag

Publicerad 2014-06-13 10:29:44 i Inläggen,

Fredagen är här & benen är lite härligt möra så där som de ska vara dagen efter legday! Gårdagens pass bestod av knäböj (i Smith-maskinen då fria stången var upptagen), smal & bred benpress, lårcurls från h*lvetet ;), benspark, sittande & stående vader & stående "hipthrusters" - gött helt enkelt! 

Och tänk vad ett par snygga & sköna tights kan göra gott för ett träningspass! Haha galet men det fungerar ;)

Dagens arbetsdag kunde inte börja bättre än den gjorde. (I och för sig hade det kunna fått vara sol ute såklart ;)) Men jag, John & Anki tog en tripp till Östervåla för att kika på deras utomhus-hinderbana inför Sportlägret vi ska anordna v.32!!! Å shit va kul det var! 

Your new life starts here!

Lyckades ta mig över alla hinder, det trodde jag inte när jag kom fram till vissa hinder som var bra mycket högre än en själv ;) 


Sol, moln, armgång, lycka, handskar, sand & trevligt sällskap! 

Och nu väntas resten av arbetsdagen + en lunch med lillasyster ❤ Imorgon åker the ladies Kureborn till e'stockholmo för promenader, shopping, fika, mat & mys! We can't wait :)) 

Snart lördag alltså, men ha en fin fredag så länge!

See you / DK





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela