DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

28 februari

Publicerad 2010-02-28 19:58:35 i Inläggen,

God kväll.

Mina ben är trötta efter gymnastik och promenad.
Min mage är mätt efter thaimat.
Hela jag är glad för familjen är hemma och Rasmus är här :)

Dusch nu strax och popcorn känns som ett måste senare (A)

Till anonym som undrade om jag och Sandra är helsyskon så är svaret nej. Vi har inte samma pappa. Sandra och Kim har samma pappa medan jag och Eloise har samma. Pappa kallas dock pappa av alla :)

Sportlov så ingen tidig morgon på buss och sånt shit i morgon!
I love.

puss

sandra, eloise, pappa, mamma, kim, jag








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela