DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 augusti

Publicerad 2010-08-30 19:38:16 i Inläggen,

Vaknade och myste med min R.L innan han drog till jobbet. Sov en liten stund till efter det och sedan gos med katten samtidigt som jag försökte bädda sängen. Jag städade en garderob (inte min egen) och tog sedan en promenad. Home sweet home + jobbsökande. Därefter frukost och lite tv. Sen var jag ner på stan och pratade bl.a. med Annika innan jag gick mot Idrottshallen. Där blev det dans en timme ensam och sedan sällskap av Fia. Vid tre-halv fyra blev det möte med Björn och Anders hjälpte oss fixa affisch. Vi fixade kuvert och adresser som sedan ska postas till alla barn som var med på danslägret :)

Nu har jag hunnit med gym en snabbis för att sen åka till Coop och komma ut tomhänt. Jag cyklade hem igen på min cykel utan stötdämpar och käkade: FLÄSKKOTLETT! "billiga veckan va"
Sedan en tur till på min yosemite från biltema, denna gång till ICA och kom ut med både äpplen och toning. Mami hjälper mig imorgon så nu ska jag tvätta håret, det behövs!

Sen blir det mer av det bästa med nr 1.
love

En ny dag i morgon och jag mår bra.
hoppas du också gör det :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela