DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Powernap på tåget är väl inget fel

Publicerad 2014-05-27 08:43:49 i Inläggen,

God morgon! Dagen började bra kl 05.00. Då svepte jag en drink bcaa & cyklade mot gym always fitness 24 för ett benpass med fokus på baksida! Det tog emot lite när jag satte igång med raka marklyft..men med tiden blir man lite varm i kläderna & det går bättre. DOCK hade jag ju de bulgariska split-squatsen tätt följande på de raka marklyften & den övningen är aldrig motiverande tyvärr - speciellt inte bär du vet att du ska köra med dropset (a) Hur som helst är ALLT gjort som jag skulle göra & jag ökade vikten i bl.a. bulgariska & raka mark! 




Väl hemma igen blev det dusch, drink nr 2, riskakor & packning av alla lådor å burkar som ska med till skolan! Frukost, mellanmål x 2 & lunch :) Nu är det tågresa som gäller i 40 min & jag ska utnyttja den på bästa sätt - blundandes ;)

Hemma ska jag påbörja min beställning från MM Sports tänkte jag, &. Anledningen till att jag skriver "påbörja" är för att om jag känner mig själv rätt kommer jag inte vara helt säker på vad jag ska ha HaHa. Lite grubblande å velande har väl ingen dött av ;) 




Var handlar ni era kosttillskott? 

See you / DK


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela