DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Lördag

Publicerad 2014-05-24 18:53:18 i Inläggen,

Hej fina du :) 
Denna lördag har bestått av ett tidigt skönt benpass i min ensamhet på gymmet. Testa på en ny övning också i ryggresnings-fällen. Uppånervänd DK å böj benen för att sedan lyfta dem upp mot taket, å pointa med tårna så du spänner HELA benen så blire gött tryck i gluteerna :))

Alltid kul med nåt nytt man snappat upp på instagram, blogg eller youtube!

Sen rullade dagen på med multivitamin, omega 3 & bcaa (från MM Sports) + en STOR flaska iskall FunLight Ginger & Pear <3 Dagens gröt fick lyxas till med både banan & äpple, kardemumma, kanel, mjölk & lite extra jordnötssmör så här på "cheat-day" & allt. 

Följde med mamma till Västerås för marknad & där blev det en Belgisk våfflor dessutom - DELISCH :*
Glöm förresten inte bort era mammor imorgon på Mors dag :)




Jag funderar btw på att införskaffa mig ett bälte att ha när jag kör ben, tycker jag tappar i ryggen lätt & det gillar jag inte! Provade med bälte idag & kändes riktigt skönt att få ett ordentligt stöd i knäböjen (Y) Blir förhoppningsvis ett med i nästa beställning från mmsports.se !

Nu blir det mera godis efter en av de bättre lördagarna ;) 
Hoppas ni har det superfint!

See you / DK 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela