DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Torsdag

Publicerad 2014-06-12 12:45:42 i Inläggen,

Så har det blivit torsdag & jag ska strax påbörja vår årliga HLR-utbildning. Alla borde verkligen lära sig detta, & det borde erbjudas på alla arbetsplatser I say. 30 : 2 säger allt & är lätt att komma ihåg 😊 

Så jag hoppas kunna prestera väl idag i bassängen, & jag förberedde mig på bästa sätt genom havregrynsgröt med bär & jordnötssmör 👌

Frukosten är verkligen dagens bästa mål! 

Matlådan & mellanmål packade + att hälften av allt redan ligger i magen nu. Idag var första dagen med lunchlåda med MER mat enligt nya upplägget! Det är ju kul med mer mat men samtidigt läskigt..spökena försvinner väl så småningom hoppas jag :) 

Nu blir det mer jobb innan jag får åka hem för att klunka en god bcaa OCH dessutom prova nya 3-PH-cm innan & efter träning. Ska bli spännande att se vilken effekt creatinet kommer ha på kroppen, så nu kör vi! 



Dessutom försöker jag få in lite poseringsträning i min vardag. Det är inte lätt när man inte riktigt vet om man gör rätt, men practice makes perfect I guess. Jag & Ramires försöker dra några poses tillsammans :) 

Liten uppdatering så ni vet att jag lever & så ni har något att läsa ✌ 

See you / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela