DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Nationalfredag

Publicerad 2014-06-06 10:13:11 i Inläggen,

God morgon, idag är det fredag & Sveriges Nationaldag till råga på allt! Jag ska fira dagen med ett träningspass på AlwaysFitness24 och sedan bänkad på Lärkans sportfält & heja på min fotbollsspelare ❤ 

Gårdagen spenderades även den på gym med min fina lillasyster & sedan på studentskiva en liten mysig cykeltur bort ! 


Fina Evelina tog studenten igår!!!

Jag loggade just in på MM Sports hemsida (www.mmsports.se) & aktiverade min studentrabatt jag kan utnyttja där (ja, för det kom jag på NU?!). 10% off på massa härligheter väntar mig 💪

Jag ser dock fram emot ytterligare awesomeness i och med MM Sports - jag håller alla tummar & tår för att jag ska få äran att ta en plats i deras team & få tävla för TEAM MMSPORTS ❤ 

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det. Så jag försöker göra allt jag kan för att bevisa att jag vill ha en plats i deras team, so bad :) 


Eloise (min gymkompanjon & syster) tog bilder igår & jag känner numera en glädje snarare än en form av skämmighet när vi fotar/filmar på gym. Det är ju så bra feedback & kan hjälpa dig i din utveckling!

Nu snart promenad till Willys för att inhandla lite till sambons lunch han ska tillaga! 


Det blir ett axelpass senare idag - can't wait! 

See you / DK


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela