DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Måndag med sol

Publicerad 2014-06-02 21:48:38 i Inläggen,

Hej finisar! 
Nu är måndagen snart över & jag sitter stendöd i soffan efter att ha kastat i mig min goda lax med dragon på, kokt potatis & wokgrönsaker. Jag överlever väldigt väl utan såser över huvudtaget vill jag meddela - var kanske lite orolig inför det momentet när jag först körde igång med Toppform 2014 & coach Susaeg. Inga såser, inget knäckebröd, inget SALT, ingen fil & müsli ?! Kort & gott ingen skit-mat DK! :)

Men se så bra det har gått! Mina veckor med Toppform har passerat men mitt samarbete med coach Susaeg fortsätter. Just idag väntar jag på mina nya upplägg & dagen till ära drog jag av ett grymt benpass med 2 extra övningar jag lade till utöver mina ordinarie från coachen. De dagarna då man har all tid på sig man vill ha på gymmet är de bästa :) No stress. Renoveringen börjar nå sitt slut (I hope) på AlwaysFitness24. Varm svett över hela kroppen. Bra kontakt med musklerna jag vill komma åt. 



Det gick bra trots hemtenta, sen lunch & halvt solsting på gräsmattan med min babe & världens bästa lillasyster <3

Anledningen till att det gick som det gick skulle jag vilja påstå var på grund av att mitt paket kom idag! MM Sports kan verkligen förgylla ens dag :) 


Bältet ska jag inviga under nästa benpass (torsdag!) & då väntas fria knäböj, bred & smal benpress, lårcurl, benspark, vadpress & mage.
Gonna be amazing 👌 

Nu blir det mera soffhäng med min prins som fyller år imorgon! Och bäst av allt för min del är att kvällsmålet återstår <3

Ha en fin kväll, see you gymjunkies / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela