DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Lördag morgon

Publicerad 2014-06-14 09:24:48 i Inläggen,

Done and done på gym denna fina lördagsmorgon & nu sitter jag på tåget mot Stockholm med mina systrar & min mamma! Å så mysigt vi ska ha det i huvudstaden :) Dock kom vi på att det ju är SUMMERBURST i Sthlm idag, så vi kanske inte är ensamma i stan om man säger så.. Men vi ska överleva hoppas vi :) 




Förutom trevligt sällskap blir det antagligen lite goda matintag, & idag är det ok! Jag ska inte "go bananas" bara ;) Jag märker så väl när/om jag käkar bröd eller fil/yoghurt efter en skötsam vecka att min mage inte tackar mig direkt. 

Första veckan med nytt upplägg har gått & jag äter mer mat om dagarna. Jag känner mig inte lika hungrig om kvällarna som med det tidigare upplägget vilket är skönt. Men formen (den slankare DK) börjar nog redan bygga på sig & det känns lite halv-jobbigt. Men jag måste fokusera på målet & det är INTE att gå ner i vikt. Så det gäller att kämpa på & dessutom lita på coachen :) 

Så här stark ska jag också bli ;)

Nu fortsätter tågresan för min del, & hemma får katten busa på egen hand för Rasmus åker på bortamatch - Heja SALA FF ❤ 



See you / DK


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela