DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Söndagsbestyr

Publicerad 2014-07-14 07:57:18 i Inläggen,

Jag hann med ett fint pass på gym igår efter: flytt av min katt Smulan (från mina svärföräldrar hem till oss - kommer nog som en fin överraskning för RL när han kommer hem hihi - det är bara för en vecka dock!). 2,5 timmes arbete hos familjen Holms hus & deras gula väggar som ska SKRAAAAPAS :/ haha det var bland det tråkigaste evighetssysslan jag någonsin gjort :). En resa tur & retur till Västerås för vad vi (jag & lillasyster) trodde skulle bli lite rolig fyndshopping på XXL. Men vi fick åka hem tomhänta. 

Väl hemma drog vi i oss varsitt mellanmål på olika håll, jag försökte få katterna att bli sams (det går sådär.. min lilla tjej har ju ett ego större än störst, & tror att hon äger allt & alla!) Sedan sågs vi på gym & svettades ❤ Jag körde baksida & biceps :) Och Eloise krigade på med LEGDAY! 

Mina övningar igår:
Uppvärmning med raka lats & några hantellyft av olika slag.
Breda latsdrag
Sittande högrodd
Stående stångrodd
Chins
Bicepcurl med z-bar
Enarms bicepdrag i cable
Omvända flyes med hantlar



Jag kan göra EN själv haha - men fler ska det bli!

And it was good :) invigde mina nya lifting straps också - nu behöver inte handgreppet vara den avgörande faktorn för hur mycket vikt jag kan lassa på ;) Bra grej som jag rekommenderar starkt! Jag köpte mina på mmsports.se från märket Better Bodies :)

Hoppas på sol å lata timmar denna måndag! 

See you / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela