DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Ensamma måndag

Publicerad 2014-07-07 22:33:40 i Inläggen,

Min måndag (och egentligen första semesterdag på hemmaplan) har bestått av backintervaller tillsammans med min lillasyster (http://eloisek.blogg.se), frukost (utan kanel & kardemumma i gröten vilket kändes naket & smaklöst - stupid me som glömde bort efter rusningen i backe?!), dusch & hårtvätt, sol i trädgården & finurlande på mitt step up pass för hösten 2014! 

Jag promenerade sedan upp på stan för att hälsa på Eloise på hennes jobb (Intersport! - gissa om jag är avundsjuk på min grymma sis jobb!! Stolt över henne också såklart ;)) Efter det besöket var jag på jakt efter en transparent solskyddsfaktor med låg tolerans, and I found it på Kicks hos Evelina. Fick även lite tips angående min jakt på team & eventuellt ny coach (för närhetens skull - känns lite klurigt att ha min coach så långt bort nu när det ska läggas massa fokus på träning & kost), hur som helst har jag hört av mig IGEN och hoppas nu på svar :) Sedan promenerade jag vidare mot Hälsokraft där jag såg att de säljer Questbars! Så nu vet jag & Eloise åtminstone EN sak vi ska unna oss på lördag ;)

 Måndagen fortsatte med lunch, powernap, gym, telefonsamtal med min sambo som befinner sig i Grekland, mat, kattgos, tv & blogg.

Sökningen som alltid får precis som hon vill :-p


Gällande mitt egenplanerade upplägg - att dra ner på kolhydratintaget - gick inte enligt planerna efter nerslag från coachen. Tur man inte bara litar på sig själv & kör på haha. I'm learning! Detta pga att min diet närmar sig så jag kommer behöva den extra energi jag FÅR äta nu. 

Ass efter dagens legday.. oups!

See you / DK



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela