DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Fredag

Publicerad 2013-09-20 12:15:10 i Inläggen,

Kaffelatte nu på stationen & böckerna väntar på att jag ska slå upp dom :) Har övat förflyttningar hela förmiddagen och jag är trött i knoppen redan nu..jisses, det lindrar jag med träning ikväll! 




Russian Circle i idrottshallen kl 17.45 
- VÄLKOMMEN! -

Kl 15 ska jag ha promenerat bort till Boländerna  för snålskjuts hem med storasyster som jobbar lite extra på sitt gamla jobb här i Uppsala, så det är dags att ta tag i plugget här och nu!


Peace out / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela