DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

8 februari

Publicerad 2012-02-08 14:58:27 i Inläggen,

Idag får vi förhoppningsvis INTERNET igen, hej civilisation.

Nu ska jag bege mig hem till vårt efter att ha lånat uppkoppling i mor och fars lägenhet.
Behövde google till hjälp då böckerna är ganska svåra att slå i på exakta och specifika termer..
Nu är det fixat och jag har dessutom bränt av ett riktigt långt mail till min kära familj i Thailandet
sickly jealous. 
Handla, middag, träning, läsning.

Torsdag imorgon, sedan fredag och därmed helg
-hjärta-
vad glädjer inte en ynka individ (A)


see you










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela