DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

9 oktober

Publicerad 2011-10-09 14:58:08 i Inläggen,

4 november blir du min.

pain. hjälp. styrka. rehab. motto. lycka. bläck. fri. lätt.
brister. no-one's perfect
I sure know I'm not


Min söndag har hunnit bjuda på en morgon promenad med goodies i öronen. Förra årets vinterjacka fick följa med upp runt Måns Ols. 3 söta rådjur på en äng. Väl hemma träffade jag på mor & Lincon så jag tog en liten runda med med på en gång. Sen sprang jag upp & hämtade pengar - gick mot coop med mor & "besten", köpte cashew-, para-, hassel-, och valnötter + solroskärnor & en Bollnäsfil.

Hemma igen blev det frukost framför Sex and the City med pappa som sällskap. p.s kanske inte bästa serien att se på tillsammans med sina föräldrar med tanke på vad serien heter och även handlar om (A) Pappa fick ett ryck och bestämde sig för att ta en promenad så han fick sällskap av båda döttrarna. Alltså ännu en härlig kylig "snart vinter"- promenad som avslutades med röda kinder och snoriga näsor - love vintern..?

Hemma igen & vissa kolla skräckfilm. Jag sitter med mitt bästa inköp och letar bra musik.
17.30 ska jag tagga till för cirkelträning, sen blir det middag här kl 19.

see you











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela