DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

21 oktober

Publicerad 2011-10-21 11:29:08 i Inläggen,

Snart lunch! Och idag ska jag bara bläddra i en flera år gammal skvaller tidning & faktiskt skita i att försöka koreografera ett nytt aerobicpass (A)

 

Efter hemkomst idag ska jag bege mig till gymmet. Därefter lite handlande på coop & en dusch. Sen ska jag möta grabben på stan & kl 18 är det lägenhetsspaning som gäller. Den sena fredagskvällen ska bestå av slappande hemma hos min familj och moffande av naturgodis! Jag längtar redan (A)

 

Imorgon drar Malin & jag ut till pollarna kl 10.

Längtar mer efter det än moffandet (A)

see you, bye













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela