DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 januari

Publicerad 2011-01-29 09:16:14 i Inläggen,

Lördag morgon and I'm lovin it (a)

Dock vore denna lördagsmorgon tusen gånger bättre om mannen inte skulle upp och iväg på fotbollsträning. (Elakt av en ny tränare att lägga träning en lördagsmorgon. Eller?) Men grabbarna verkar ju peppade eftersom de faktiskt ställer klockan (A)

För tillfället har jag hamnat här med ett glas apelsinjuice bredvid. Far och Eloise sover och jag tror att mor gör likaså, har inte hunnit kolla läget riktigt. Jag ska bege mig mot gymmet om en stund och sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)



Gårdagen bestod av jobb till 14.05, och lunchen av en riktigt god kycklingsallad på restaurangen vid Karlssons. Magen blev tung, mätt och stum men det var det värt. Min teori om att personalen hade haft i någon form av jäsningsmedel i våra maträtter är nog inte omöjlig eftersom alla blev äckligt mätta. Till och med vi som åt sallad..
Gott var'e i alla fall!

Efter jobb drog jag upp på stan, inhandlade träningstights, shorts och ett par braxor. Skönt med lite nytt, jag blir lite mer pepp då :) Jag gjorde även ett besök hos gymnastiktjejerna och körde lite tumbling men foten är visst inte bra än för inomhus- & barfotaträning. Dessutom vet jag inte om jag törs med gymnastiken då mina skenben har slutat plåga mig sedan jag började med gym och bra skor vid träning.
Många val i livet.
Men samtidigt har man bara en kropp (A)




Jag funderar på om jag ska våga smyga mig in till Eloise och kolla om hon ska henka till gym, men jag vet inte om jag törs.
(haha man vet aldrig vad man råkar ut för när man väcker en söt 16-åring en lördagförmiddag)
visst ;)

ses









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela