DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

24 september

Publicerad 2010-09-24 15:06:52 i Inläggen,

Efter gårdagens aerobic blev det fisk med potatismos och remouladsås. Sen dusch och film med min älskling, The pursuit of Happiness. (I liked it) Därefter sängen och John Blund skulle man kunna säga.

Imorse åkte mannen tidigt och jag blev kvar, vaknade något senare.. ensam i sängen. (I don't like it) Det blev hotmail, arbetsformedlingen.se och Sala Allehanda innan en promenad till Natti och vidare till Willys. På vägen hem stannade jag för ett ärende och väl hemma blev det frukost och tittande på något värdelöst matlagningsprogram. Det är mat eller tv-shop som gäller om dagarna kan jag säga... Nyligen hemkommen från storhandlande med Eloise som är ledig idag och hålle rmig sällskap :) Vi har vart på gym och hälsat på Rasmus och Smulan. Nu ska jag käka och senare blir det gymnastik. Därefter blir det THAI med syster och kanske lite tv. Upp tidigt i morgon och bilfärd ut till SB.

KÄK nu då, + lite värdelös tv kanske? :)

puss / positiv, I promise

p.s antagligen utgång i morgon, ses då :)









Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-24 16:21:31

Haha...roligt att du ska ut, passa dig för en debuterande mamma och Sassi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela