DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

forts 31 mars (igen)

Publicerad 2010-03-31 21:44:13 i Inläggen,

Guten Abend!
Tänkte väga upp lite för Annelore (min tyskalärarinna) eftersom vi "slipper" tyskalektionen i morgon (A)
Snäll hon, tror dock att hon uppskattar en sovmorgon mer än mig i alla fall (A)

Jag är "fast" i fotbollens värld nu igen, vet inte riktigt hur det går till (A) Jag lär nog lära mig att "uppskatta" fotboll om jag ska spendera kvällar hos fam. Rasmus. HAha inte för att jag mitt liv kan förstå hur fotbollsspelare kan påverka folk så mycket. I mina ögon sparkar de boll... Vuxna män som älskar sin hobby och tjänar storkovan på den?! Varför är inte en läkares lön densamma som en bollsparkares?
I frågan: "vem är viktigast, läkare eller fotbollsspelare?" Är svaret skapligt självklart enligt mig.

Citat: "Fotboll är inte allt här i livet, det är mycket mer än så." / liverpoolsnubbe
Töntigaste jag hört i hela mitt liv! / DK

Nu ska jag checka bloggar och facebook. Är också sugen på att se hur min klänning ser ut "i verkligheten". Hoppas den lever upp till mina förväntningar (A)
We'll see tomorrow.










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela