DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

30 oktober

Publicerad 2009-10-30 14:25:12 i Inläggen,

Fredag, Friday, Freitag.

Jag och Eloise har just kommit hem efter massage, baguette och bad i Sätrabrunn. Det var nice! Tack mor och far :) Just för stunden sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig, tror inte det blir sådan stor hit om jag tränger mig in och duschar med Eloise (A) HAhaha

Jag har iallafall varit vaken sedan 6-halv sju, då en viss person skulle upp och åka iväg. Helt lugnt, är nog f*n mer av en morgonmänniska är kvällsmänniska I think (A) Det blev en tur till Åkrahallen för att köpa fil och sedan buss ut på landet.

Under gårdagen blev det ändrade planer. Eller det blev planer rättare sagt för jag hade då inga innan jag fick besök, kollade på Mammas pojkar, spelade kort och åkte bort mot Skuggan. Var hemma vid halv två-halv tre tror jag. Helt ok torsdag eller hur :) Idag blir det förhoppningsvis lite springa ner på stan, sen dans ikväll :) Kanske eventuellt ett besök på 50-års kalas. Garanterat en dusch där någonstans emellan (A)

Nu ska jag inta duschen här hemma för nu är ola klar :)

Ses








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela