DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

31 december

Publicerad 2009-12-31 12:29:11 i Inläggen,

Sista dagen på år 2009 är här. Det känns väl bra att tiden går framåt och att man spenderat ännu ett år med människor i sin närhet. Jag har funderat på att göra ett quizz för mitt 2009 och eftersom jag inte har något annat för mig just nu vill jag göra ett (A)
Men jag tror att de tråkiga frågorna får ryka. hoho

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var ledare för en danskurs tillsammans med Fia.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror aldrig jag haft några nyårslöften. Eller så har jag det men glömt bort dem (A)
3. Dog någon som stod dig nära?
Min gammelmorfar. Vi hade inte setts på många år, och nu finns han inte mer.
4. Vilka länder besökte du?
Thailand!
5. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Fler studentfester och många stunder med nära och kära! Sen vill jag ha ett öppet sinne och våga prova nya saker, kanske flytta och plugga dans!
6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Nu när jag tagit reda på det kommer jag minnas 14oktober + första rundan på hotellet, 8 augusti (A)
7. Vad var din största framgång 2009?
Ett roligt sommarjobb samt arvode från danskursen ;)
8. Största misstaget?
Det gjorde jag redan år 2007.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Foten fick brännsår och skorna skavde som tusan...
10. Bästa köpet?
Jag tycker pengarna bara rinner ur händerna (A)
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror de går åt till kläder och naturgodis...
12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När familjen bokade Thailandsresan i Januari!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ganska svårt men några är: Akon-Sexy Bitch, Rihanna-Russian Roulette och Pitbull ft Akon-Shut it down.
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alla som gick 2:an förra året lär ju vara gladare i ÅR! (A)
15. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner & dansat med mina andra vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit plugget påverka mig.
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma i Sätrabrunn med hela familjen!
19. Blev du kär i år?
Det blev jag faktiskt :)
20. Bästa boken du läste i år?
Jag gillade Harry Potter och Halvblodsprinsen och Snabba Cash!
22. Största musikaliska upptäckten?
Det är nog Russian Roulette, får nämligen anstränga mig för att inte lyssna sönder den (A)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade släkt och vänner här hemma. Tyvärr var jag världens sämsta värdinna efter debutnatten på hotellet.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns massor, men varför sitta här och räkna upp allt. Låter bara pessimistiskt.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag vet fortfarande inte vilken min stil är. Ibland är det tight, ibland är det baggy (A)
26. Vad fick dig att må bra?
Vänner, Rasmus, min familj, dansen och att jag tagit upp gymnastiken igen.
27. Vem saknade/saknar du?
Saknade delar av släkten. Den del jag knappt träffar. Saknar Rasmus.

HATAR HATAR HATAR PUBLISHME.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela