DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Trött

Publicerad 2008-09-29 15:47:53 i Inläggen,

H.P och Fenixordern visas på 32 tummarn för stunden. Jag orkar inte ens anstränga mig för att plugga.. jag väntar till 16 iallafall, då kommer pappsen och Eloise hem.

Skolan idag, ingen fitness.. Ingen riktig fitness, endast teoretiskt. Jag blir irriterad, varför kan han inte berätta att ombyte inte är nödvändigt? Då slipper man släpa på kläder.. I may sound lazy, but I can tell you It IS heavy!

Jag och Lisa sällskapade på tidiga bussen hem idag, skönt det. Ingen företagsekonomi, SKÖNT det.

Nu ska jag rota i skafferiet.. :S

tjock smock..

/ Diane

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela