DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Solna & KNnails

Publicerad 2014-05-16 19:56:48 i Inläggen,

Så var snart fredagen över - skönt det så det kan bli lördag någon gång :) Dagen började 04.45 för ett tidigt pass på gymmet med Eloise som sällskap! Sedan hem å kasta sig i duschen för att sedan kasta i sig frukosten för att efter det kasta sig in i bilen & åka mot Solna! Eloise gjorde sitt teoretiska OCH sitt praktiska prov på KNnails idag & kan nu titulera sig Nagelterapeut! 

Hon är grym! <3

Vi hittade både till & från Solna, med hjälp av GPS kan väl tilläggas haha :) Nu har jag promenerat ca 50 min å ska slänga in dagens middag imicron - purrrrfecto! 

Mitt fina Sala

Solig selfie makes me even more pale..

Snart lördag som sagt, då ska det lyxas till med lite extra jordnötssmör i gröten OCH en å annan godisbit vill jag lova!

Nu blir det lövbiff, kokosmjölk, grönsaker & potatis. Följt av Double Chocolate Almond-chokladpudding toppad med bääääär!

See you / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela