DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

OMG I think I´m back

Publicerad 2014-05-14 11:09:00 i Inläggen,

 Jag är peppad och taggad till att eventuellt börja blogga igen. Och anledningen får ni snart reda på OM det visar sig att det hela går vägen. Hur som helst känns det riktigt roligt att jag för tillfället faktiskt vet vad jag vill göra, vad jag vill satsa på. Att jag (förhoppningsvis) ska satsa på dett under min sista termin på Fysioterapeutprogrammet hoppas jag ska bära (och inte brista). Jag intalar mig själv att just denna termin kan bli lite lugnare (men dock krävande). Hur som - det SKA GÅ!
 
Kan inte säga så mycket mer just nu, i och med att jag själv väntar på svar och håller alla tummar och tår för att det går vägen. För detta vore det häftigaste som hänt i mitt liv so far! 
 
Nu blir det mer (tråkig) skola och sedan gruppmöte inför ett arbete, och SEN åka hem <3
Cardio står på schemat idag, och jag längtar efter min BCAA Berry och mina riskakor. (haha min motivation till att träna de dagar det går tungt)
Alla har vi våra knep :)
 
Love, DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela