DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Klämfredag

Publicerad 2014-05-30 10:44:28 i Inläggen,

Här sitter jag i soffan framför Malou efter 10, med trötta ben & en mätt mage. Frukosten bestod som "alltid" av gröten med kanel, banan & kardemumma toppad med jordnötssmör. Ägget fick dock intas tidigare i morse för att undvika hungerstrejk från magen! Ett ägg innan morgonträning gör susen för mig - det ger en bra mättnadskänsla!


Nyduschad & rätt trött i kroppen börjar denna fredag. Jag ska strax göra ett ryck för att klä på mig & ge mig ner på stan för att träffa mamma för en "personal shopper"-runda. Mammsen är på jakt efter en maxi/långklänning & jag har redan gjort grundjobbet genom att reka butikernas utbud så detta kommer gå kanon ;)


Senare idag ska jag hålla terminens sista Russian Circle-pass & jag är laddad till tusen! Det blir kondition & styrka i olika former till hög musik, det kan inte bli mycket bättre en fredagkväll! 


Bild från idag (för att jag var ensam på gym, så då passar man väl på att göra ett glest försök till någon form av pose). Anledningen till att jag börjar blogga mer & uppdaterar min Instagram är att jag hoppas på ett samarbete. Ett samarbete med ett grymt team så jag kan tävla i slutet av detta 2014!!

Så nu är det sagt & ute i världen!

Mer info & detaljer följer för den som läser såklart, men man vill ju inte ta ut något i förskott. 
Håll ut kära vänner - tillsammans fixar vi det ;)

Annars väntar jag spänt på min order från MM Sports med bl.a. ett tyngdlyftar-bälte! Som ett barn i väntan på julafton <3


See you / DK


Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2014-05-30 14:01:08

Härligt å läsa å perfekt med "personal shopper" det blev TRE klänningar och en kofta. Tack <3 för trevligt sällskap

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela