DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

Home from school, but I´ve got things to do

Publicerad 2014-05-15 16:47:22 i Inläggen,

Idag var jag på läkarbesök på morgonen, hade världens bästa mamma med som stöd, såg Johannes Brost komma gående i läkarrock och puffandes på en cigg, rensade min garderob, slängde ut allt på Köp & Sälj-sida, köttade ben på gymmet, åt lunch och sålde ett å annat plagg. Nu sitter jag här med datorn framför mig och vill inget hellre än slänga bort den och skolarbetet! Vi är mitt uppe i PM-skrivande (vi trodde väl i och för sig att vi var klara...men tji fick vi). 
 
Nothing beats trying to please an examinator...
 
Dagens kyckling, ris och grönsaker smakade ovanligt gott och nu pimplas det FunLight Pear & Ginger för fullt! Strax dags för mellis i form av lite naturella nötter. Sen är det bara till att längta efter middagen och kvällsmålet efter det :)
 
 
 
Imorgon blir en tidig morgon på gym!
 
See you / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela