DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

En DK på upptäcktsfärd

Publicerad 2014-07-10 22:48:56 i Inläggen,

Det här med att prova sig fram, med smaker, tillvägagångssätt, stilar, produkter osv, ja allt man kan variera helt enkelt, är inte riktigt min grej. Jag är en sådanadär som gillar att hålla sig till saker som jag vet att jag gillar, oavsett om det gäller mat eller sätt att göra saker på. Det jag vet fungerar vill jag behålla & använda mig av. Om det dock inte fungerar är jag inte rädd att byta! Men jag ser inte riktigt meningen med att byta ut saker som fungerar, thats me I guess. Lite bekväm av mig sådär, men samtidigt är det nog för att jag inte vill misslyckas med mitt nya val. Alltid den där rädslan för att göra bort sig, att misslyckas. Men även där känner jag att det finns en hake i mitt sätt (inte en sådandär hake som är dålig som man hänger upp sig på, utan en bra hake) nämligen det faktum att jag ändå kan bjuda på mig själv ("att göra bort sig"). 

Det jag ska KOMMA TILL MED DETTA INLÄGG är väl att jag tog steget ur en liten bekvämlighetszon (inte så liten för mig hur löjligt det än må låta). Senaste beställningen från MM Sports bestod av ny smak på casein (päron-split), en "kalorifri" sås & en syrup för att låtasmaklökarna få uppleva lite haha! Men just sådanahär smågrejer, att prova nya saker, att inte vara rädd för att hamna utanför planen litegrann, det är saker som DK inte gör annars. Men - damn it felt good ! Så här är jag, lite öppnare för förslag kanske, å nöjd med det :) 

P.s just nu har mmsports.se bra deals på såser från Green Valley Ranch, ta två betala för en, & blanda sorter precis som du vill! :)

OMG - sås till riset var inte att leka med! ❤


Upphottat mellanmål med banan, äpple, kanel, kardemumma & valnöt ❤


Päronsplit fluff/mousse toppat med hallon ❤

Vad använder ni er av för kosttillskott och livsmedel - sådana som ni ALLTID använder? :)

Smygposarn.


Utomlandsskänsla att traska till & från gymmet i flipflops ❤


See you / DK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela