DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

7 september

Publicerad 2012-09-07 10:06:38 i Inläggen,

Att sitta och vänta på transportmedel, så som buss och tåg, är inte min favoritsyssla...
Just wanted to let you know.
 
Gårdagens zumba-pass var glesbefolkat, medan boxningen var rätt så smockfull, som vanligt :)
Idag har jag hunnit med en vända i friska luften vilket resulterade i röda knän och underben när jag väl var hemma igen. Tur att det finns varmvatten...
 
Idag är det fredag och jag är hemma i Sala 18, (längtar redan). Funderar just på om något fik har öppet längre än till sex på vardagarna här i Sala, en latte skulle nämligen inte sitta fel, känner jag redan nu (A)
 
Garderoben kallar på mig, sen cykel mot tågstationen, sen tåg mot Uppsala, sen cykel upp mot Blåsen hus.
Seminarium 15.15.
 
Thank God it´s Friday ♥
 

wako wako
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela