DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

28 oktober

Publicerad 2012-10-28 17:15:41 i Inläggen,

Lär man sig verkligen något nytt VARJE dag?
 
torsdag: johan lärde mig hur man stretchar ut biceps brachii maximalt
fredag: jag lärde mig vika en fransk lilja av en servett
lördag: mamma lärde mig vad eteneller är
söndag: mari lärde mig (muntligt) hur man tillagar kroppkakor
 
OM vi nu lär oss något varje dag.. så vill jag lära mig allt inom sjukgymnastik tack.
det känns mest vettigt/nyttigt/logiskt och definitivt användbart.
 
p.s jag vill mer än gärna flytta från knarkarkvarten (A)
sämre isolerade väggar (ljud OCH kyla) får man nog leta efter i Sala.
 
varsegod Johanna :), jag kan dock inte lova att det håller i sig
 
cirkelträning om 45, bye
 
redan sur/trött på kylan, ta mig tillbaka till Grekland, ljus & värme.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-28 19:01:08

hihi wiii! :D

Postat av: Eloise

Publicerad 2013-02-24 15:05:23

Kom igen nu din gosegnu, få se ett inlägg! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela