DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

16 maj

Publicerad 2012-05-16 12:17:42 i Inläggen,

Inläsningsdag idag och jag vet inte riktigt var min koncentration tar vägen ibland. Jag tycker ju att allt jag försöker få in i huvudet är intressant men helt plötsligt känns det mer logiskt att hänga tvätt än att försöka sammanfatt alla miljoners ord jag kladdat ihop under föreläsningarna.
Varför blir det så?

Varför smakar mitt te inte lika gott idag som det annars brukar?
Varför känns ögonlocken som om dom bara vill stängas fastän själva "jaget" känner mig pigg?
Varför känns min höft låst ibland?
Varför ska det nödvändigtvis blåsa storm när en ridtur står på schemat?

Jag känner (och hoppas att jag känner korrekt) att jag fått lite gjort med studerandet idag trots allt. Nu ska sista maskinen tvätt hängas och sen tänkte jag hinna handla lite innan jag lånar RL:s bil ut till landet! Kvällen ska rymma cirkelträning och förhoppningsvis lite packning inför långhelgens Lima-vistelse :)

Jisses vad jag saknar min syster.
Glad att du kommer hem idag,
-hjärta-

Washie washie now.

p.s mitt lila hår känns nice ;)

love









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela