DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

11 juni

Publicerad 2012-06-11 08:19:59 i Inläggen,

Idag står planeringsvecka på schemat (sommarlägren drar igång nästa vecka och Djur och Natur är först ut för min del). Efter jobb har jag tänkt hinna med ett zumba-pass, kanske lite dans (inför danslägret) och så lite shopping på ICA. Lägenhetsvisning med RL i kväll och sen får vi se vad vi ska hitta på till middag.

Jag och mor sitter för övrigt och håller tummarna för sol resten av dagen, veckan och sommaren och jag föreslår bara att ni gör detsamma.
*sol sol kom fram*
(och vifta lite med fingrarna samtidigt)

Kläder nu och sen ska jag kasta mig på superhojen som är hemma från Uppsala nu.
Tordes inte ha den stående i "cykelstaden" över sommaren.
känner på mig att någon dum j*vel skulle knycka den (A)


saknar för övrigt att ha missan att kunna gosas med när helst man (läs: hon) vill

love









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela