DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

10 juni

Publicerad 2012-06-10 08:28:19 i Inläggen,

Jag har vaknat upp i soffan hos Sassa & Matte ute på landet. Här är det full fart!
Matte strosar omkring som en zombie och pratar/sjunger med Linkon.
Sassa fick för sig att hon måste städa åt sköldpaddan Folke, så nu får Folke ta sig en stund i duschen medan en extreme home makeover pågår i hand lya HAHAH.

Igår sov jag tills jag vaknade (vilket för visso var kl 6) men då traskade jag ut till soffan, datorn och tv:n. Några timmar senare hamnade jag i köket! En omelett och två mini-toasts senare vaknade älsklingen och så var frukosten färdig för fotbollsstjärnan!


Mamma cyklade ut till lantisarna igår medan jag och Ola körde bil. Ett stopp på Ica innan vi var påväg hann vi med också, och där träffade vi på pappasen som skulle få vara hemma själv hela dagen. Vi brudar i familjen var nämligen på "hudvårds-party" igår här hos Sassa höhöh.
Tack till Siv, den ubertjuuusiga damen som var här och predikade om MaryKay hihi.

Efter många timmar hudvård blev det frukter och ostar på altanen.
Dumma Mej på dvd.
Hackning av div. grönsaker + stekning av kyckling.
"Tacos" och tv som följdes av 4 personer i matkoma.
Vanishing on 7th street - ingen vidare vilm hörrni.
Nu är tre av oss vakna och den lille ligger fortfarande i koma tror jag, detta är den person som sov till kl 13 igår (A)

Snart prommis med lilla vovven,
solig söndag idag



two in one - båda grabbarna









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela