DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

1 juni

Publicerad 2012-06-01 12:25:16 i Inläggen,

It's F U C K I N G JUNE!

Sköna fredag (även om vinden och molnen drar ner lite på den härliga känslan.)
Nu ska det väl ändå vara sommar egentligen.
Helt plötsligt var det soligt hela dagarna och luften var kvav
(kvav? det var kvavt? kvaft?)
och se vad vi får dras med nu.

*sol sol kom fram*


Dock har jag kommit till insikt om en sak jag inte trodde om mig själv:
REGN är rätt ok ändå.
Regn är nästan en av de bästa sakerna med sommaren, då är det nämligen inga äckliga kryp ute och flyger in i min mun när jag är ute och joggar och försöker andas (A)
Bra insikt där va? sjukt bra insikt ang insekt

Om cirkus två timmar ska jag träffa min fina mamma på stan och hon ville ha fika lät det som. Innan dess bör jag klä på mig och packa väskan inför zumba i eftermiddag :) Jag ska också glo runt lite på Hud & Friskvårdsverkstans hemsida - funderar på att boka in en fransfärgning till sommaren och sen får vi se vad mer som kan rymma inom presentkortet jag fick förra året :)


hallonsmoothie nu och rufsi tuffs

Nice friday nu då,

p.s snart kommer FIA hem ♥

see you









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela