DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

29 januari

Publicerad 2012-01-29 21:59:11 i Inläggen,

Promenad till Kim, Malin, Spock, Hugo & Kennie imorse efter att ha fått ett samtal från mor i Thailand. Det blev ett parti skip-bo, nötter och så en tur till coop. Därefter hem till vårt för att packa träningsväskan + springa över med stolar & lampa till Johan & Mari. Sedan hamnade jag hos Kim och Malin igen och höll på att drabbas av ett ordentligt trauma - thank God I knocked before I entered, annars hade jag kunnat se en naken bror i hallen påväg till duschen, puh!

Väl hos dem kollade jag igenom lite skolmaterial, känner dock att jag inte kommit in i pluggandet ännu, måste se till att hitta tillbaka till strategier och taktik (A)
Cirkelträning 17.15 med Fia.
Åkrahallen och 400 kronor fattigare men flera kilon rikare (A)
Dusch och MASSA disk och nu sitter jag här med sambon i soffan, Sanctum på tv:n och några nya bilder på datorn.
Enjoy


minibunnies!


somliga tar girighet till helt nya nivåer (A) sötaste egoisten någonsin.


mitt kvälssnack som jag enligt rasmus "lägger alldeles för mycket tid på hur käket ser ut", men man äter ju även med ögat.


Movie med RL nu





jag saknar redan delarna av min familj som ligger och lapar sol på andra sidan klotet.
Känner mig liksom lite halv och ensam, speciellt utan dig.

love









Kommentarer

Postat av: Olis pa andra sidan jordklotet

Publicerad 2012-01-31 05:05:03

Jag saknar dig med! Hoppas det ar bra i sveriget :)Vi ska ner till stranden nu, ska battra pa min roda fina branna.. halsa allihopa, pussa Spockis fran mig nar du traffar henne! Sag at kim att inte ga naken hemma hos oss!!!!!!!!!!!!!! Det far han gora i DERAS lagenhet!!! puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela