DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

14 januari

Publicerad 2012-01-14 18:09:10 i Inläggen,

Worst bloger ever.

jag tror det är nerver inför skolstarten (som sker på måndag!!!). jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. jag tror jag skiter i texten & lägger upp ett par pics istället.

p.s 1 snart beger jag mig till Rafiki, Håkan & Ola igen (A)
p.s 2 27 månader idag -hjärta-


lagom till nyår färgade jag håret hos Annika till nyansen mjölkchoklad. matchade det hela med helsvart, slips & blå fjädrar :)


bordsdukning på nyår


KÄK på nyår - loved it!


världens bästa mami bjöd mig, eloise, sassa & malin på Disney on Ice!!


Heroes and Princesses!


new dress, love the lace


jag har funnit ännu en kärlek i mitt liv!

dubbla byxor & vinterjackan ska på nu
I´m out











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela