DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

19 februari

Publicerad 2012-02-19 08:11:22 i Inläggen,

Vore det inte riktigt ordentligt pinsamt att skicka en solhorande gubbe på 50plus som talar sitt eget påhittade språk till en internationell musik- och SÅNGtävling?

"Schlager" väcker starka känslor (A)

Jag hade i vilket fall som helst en riktigt mysig kväll, sådär som jag tycker lördagarna ska vara. Familjen som håller ihop, delar av den såväl som hela = bäst :)

Nu orkar jag inte försöka sova mer så soffan, datorn, tv:n och ett glas lovely Wild Berries - Fun light är mitt sällskap närmsta timmarna.
Lat söndag.


mohahahahhahha, swolllen noooose?!


Love











Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2012-02-19 09:07:30

Hejja hejja sverige :-). Och hejja hejja till dig som klarar en lat dag pussar o kramizar. Krya på dig ordentligt innan du kör igång igen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela