DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

7 september

Publicerad 2011-09-07 11:10:01 i Inläggen,

Nu är tvätten klar. Ska plocka bort den som redan hänger. Teét är slut. Väskan är packad. Håret är blött. Näsan är full. Kläderna ligger på sängen. Sängen är dock bäddad. Jag är nervös. Magen snurrar runt. Adressen är laddad. Pengar är växlade. Telefonen ligger på laddning.
Och just det - JAG ÄR LITE NERVÖS

say a little prey for me, peppar peppar att varken Fia eller jag glömmer något av värde (A)

Lär dra på mig gummistävlarna och bege mig ner till apoteket efter tvätten. För snart åker vi mot finare väder. Jag lider med er i regn och rusk. Ibland är det nästan lite synd att samvetet är lite klent.. Känns inge vidare schysst om du förstår vad jag menar.
Dock ska jag försöka njuta lite av solen åt alla jag känner. Och förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi kan åka allihop? :)

love


den lille krabaten får vinka av mig idag
p.s hos sitte och petar på skärmen och försöker komma åt muspekaren som för tillfället ligger i princip utanför bild i den högra kanten - cute (A)












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela