DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

26 september

Publicerad 2011-09-26 21:36:43 i Inläggen,

Första inlägget på den nya vackra goa fina datorè alá DK!

Ännu en "trippel-måndag" avklarad :) Nu sitter jag i köket med en skinkschnitzel, stekta kantareller, avokado & tomat framför mig. Dock är inte maten största intresset för tillfället utan datorn såklart (A) mohahha

Väntar på att grabben ska komma hem från Västerås också. Kul att Ola kommer hem & berättar om polispatruller & stora gäng med fotbollshuliganer hon sett på stan i Västerås idag.. Nu känner jag mig ju jättelugn - verkligen.

im out











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela