DianeK

Bloggen om livet enligt DK - Fysioterapeutprogrammet. Familj. Träning. Kost. Fitness.

24 september

Publicerad 2011-09-24 08:15:00 i Inläggen,

Moooooorning!

Idag ska jag bege mig mot Västerås - Erikslund för att se min fina systers arbete hon gjort i skolan. Det blir som en parad genom Ikea där elevernas egna kreationer visas upp! Super kul att hon själv ska visa sin egen klänning, min lilla systeryster! *stolt tjej*







Innan dess ska jag hinna med en tur i fina solen, en dusch, påklädning (bestämma vad jag ska ha på mig först förstår - det är kanske det som tar längst tid I'm afraid), förhoppningsvis hinna packa med mig lite att tugga på också :) Kl 14 ska jag befinna mig någon annanstans :)

Vi får se vad denna lördagseftermiddag/kväll har att bjuda på :)
(förhoppningsvis något trevligt med den här grabben)


l o v e









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Diane

Sjukgymnaststudent från Sala med miljoner tankar i huvudet - jämt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela